Producenci
Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam swoje Zamówienie?

Termin wysyłki towarów uzależniony jest od kilku czynników:

- Dostępności produktów - statusy dostępności towarów widoczne są na karcie produktów.
Sposobu płatności - jeśli zależy Ci na czasie zdecyduj się na płatność przy odbiorze (za pobraniem) – wtedy zamówienie zostanie wysłane bez oczekiwania na płatność z góry, jeśli towar jest dostępny na stanie.

Towar najczęściej jest dostarczany w przeciągu 1-2 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia.

Jak anulować zamówienie?
Anulacji dokonasz telefonicznie pod numerem: 22 113 14 70 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora) lub wysyłając informację wraz z numerem zamówienia na adres: sklep@mastertel.pl

Punkty odbiorów osobistych:
- WARSZAWA (Srebrna 16 lok 1) Telefon do punktu: +48 536 079 600
- SIEDLCE (Starzyńskiego 15) Telefon do punktu: +22 113 14 70

Zdecydowana większość naszych produktów znajduje się bezpośrednio w punktach odbioru, są to towary dostępne od ręki bez konieczności rezerwacji internetowej. Prosimy jedynie potwierdzić ich dostępność telefonicznie.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl