Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji/zwrotu
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

Dostępne formularze do pobrania:
Formularz Reklamacji (kliknij by pobrać) 
Formularz Zwrotu (kliknij by pobrać)

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. W przypadku zwrotu załącz oryginał dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ALL IMPORT GROUP SP. Z O.O.
Starzyńskiego 15
08-110 Siedlce

Zwrot towaru
Produkt zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania bez podania przyczyny będąc konsumentem, czyli osobą fizyczną.

W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

Punkty odbiorów osobistych:
- WARSZAWA (Srebrna 16 lok 1) Telefon do punktu: +48 536 079 600
- SIEDLCE (Starzyńskiego 15) Telefon do punktu: +22 113 14 70

Zdecydowana większość naszych produktów znajduje się bezpośrednio w punktach odbioru, są to towary dostępne od ręki bez konieczności rezerwacji internetowej. Prosimy jedynie potwierdzić ich dostępność telefonicznie.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl